FDT Support

Välkommen till FDT SUPPORT

Telefon: 0920-24 33 20.
E-post: support@fdt.se


Öppet, helgfri:

– mån & fre: 09.00-16.00
– tis-tor: 08.00-17.00
Stängt: Påskafton, Midsommarafton, Julafton, Nyårsafton

Personalen vid vår supportavdelning är alla experter på programmen och hjälper dig att snabbt och effektivt hitta lösningar. De är också väl insatta i företagsadministration, vilket ger dem förståelse för era frågeställningar.

Premiumsupport:

E-post: support@fdt.se

Öppet, helgfri:
- mån-fre: 08.00-18.30
- lör: 09.00-16.00

Påskafton, Midsommarafton, Nyårsafton 9.00-16.00

Julafton 9.00-14.00

Avbrott:

Telefon: 0920-24 33 55

Öppet, helgfri:
- mån-fre: 08.00-20.00
- lör: 09.00-18.00
- sön: 10.00-16.00
Jul och nyårsafton 10.00-16.00.

Avbrott innebär att det inte är möjligt att ta betalt av kunden i någon kassa.

Lönesupport:

Telefon: 0920-24 33 30

Öppet:
- mån-tor 08.00-16.30
- fre 10.00-16.30

Registrera supportärenden samt se aktuell driftinformation i Kundportalen

Här kan du registrera ärenden samt se aktuell driftinformation direkt i FDT’s kundportal. För att logga in använder ni ert kundnummer och lösenord. Vid problem med inloggning skicka ett mejl till support@fdt.se med Kundnummer, företagsnamn och e-postadress så hjälper vi er.

Onlinesupport

Observera att denna tjänst enbart går att använda om du redan är i telefonkontakt med FDT Support. Vi kan ej ta emot e-post via dessa länkar, om du önskar skicka e-post till vår support, skicka den till support@fdt.se. Klicka på symbolen nedan för att ladda ned TeamViewer-klienten.

Supportsidor online

På supportsidorna finns förutom viktig information om våra program även manualer, nya programversioner, tips & tricks m.m.

Klicka på länken för att besöka supportsidorna.

FDT wiki»